czwartek, 8 stycznia 2015

Jak zrobić lampion - niewielkim nakładem pracy możemy stworzyć romantyczny nastrój w długie zimowe wieczory. Poradnik obrazkowy.


Poradnik obrazkowy - jak zrobić lampion


 Potrzebujemy szklankę , koronkę, tasiemki, pasmanterię,
 koraliki, różyczki papierowe lub inne.
 Koronką oklejamy szklankę- przyklejamy klejem na gorąco
 Dół i góra szklanki może być wykończona pasmanterią -
 ja tutaj użyłam białej ale może być w dowolnym kolorze.
 Kilka białych perełek na górnej krawędzi.
Obwiązałam kremową tasiemką - chociaż na zdjęciu widać jakby żółtą?

 Z zielonej tasiemki zrobiłam kokardkę, która spełnia tutaj role listków. 
Można listki zrobić z papieru lub kawałka filcu.
Dodałam również papierowe różyczki - można użyć zamiast nich innych ozdób: np maleńkich szyszek, fantazyjnych, guzików, zdekompletowanej biżuterii itd. Pomysłów może być wiele.

 Na koniec  wkład zapachowy i gotowe.


 Drugi lampion zrobiłam z małego słoiczka po konfiturach.


Romantycznie
W takim samym stylu zrobiłam butelkę - może być prezentem lub na domową nalewkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz