niedziela, 8 lutego 2015

Kapcioszki dla Maluszka na zimowe dni

W pudełku zalega mi duża ilość rożnych włóczek. Kiedyś robiłam dla moich dzieci sweterki czapeczki , teraz sporadycznie sięgam po szydełko czy druty. Oglądając film zawsze mam wrażenie , ze tracę czas, więc wykorzystałam ten czas robiąc kapcioszki dla maluszków.
Bardzo się spodobały moim znajomym które mają małe dzieci, i zaproponowały żebym zrobiła kilka para dla nich. Zrobiłam trzy pary, gdy zrobię więcej podzielę się z wami jak wyglądają. Zobaczcie i oceniajcie.
Buciki z białej włóczki- dekoracja trzy materiałowe różyczki

                                                             kapcioszki wsuwane

Buciki z włóczki koloru kremowego z błyszczącą nitką,
 wiązane wstążeczką
dekoracja - fioletowa różyczka



Buciki turkusowe - wsuwane, dekorowane wstążką i perełkami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz